//Everyone Loves You
Handsome? tak langsung!

Friday 6 April 2012 @ 23:59 | 0 Comment [s]

Hafiz XD


Lelaki ni ! kawan-kawan aku semua kata dia handsome. tpi aku kata TAK. sbb,, dia ni menyakitkan hati. suka sangat sakat orang.. sampai aunty aku yang mengajar dia pon cuba merapatkan aku dengan dia. aku tak tahu laaa knpe ken.. everyday aku jumpa makcik aku,, dia akan cakap camni "jiha, apiz kirim salam and dia kata dia rindu" ... erghhh,, aku ta rasa itu betul. tpi, kawan dia yng si ijat ni pon kata camtu. aku ta suka laaa org yg memandai nak buat cita bukan bukan. menyampah tahu. Ahad minggu lepas, makcik aku ajak prgi sekolah dia... ade persahabatan bola sepak. aku ikot jelaaaa. tak trpkir pape pon kan. tiba-tiba smpai sne je,, dia call hafiz. dia suruh hafiz dtg. nasib baik time uh hafiz kat pagoh. aku lega laa dgar. then,, makcik aku suruh anak dia, siti bwak aku jalan jalan nak motor tengok tmpat selalu hafiz odw ke sekolah. yelaa, budak hafiz ni duduk seberang sungai. soo,, dia akan ke seberang sini naik bot. bilaaa aku dtg je tmpat uh,, tiba-tiba aku ternampak dia dengan kwan2. aikk,, malu lah kan. dah laaa aku bwak motor ta pakai helmet. kawan kawan diaa dah senyum senyum je kat si apis uh. yang cousin aku ni suruh aku berhenti situ. aku ponn buat ta dgrr dan terus blaaaa dri situ. siyes aku ta boleh tgok muka hafiz lagi. nnti hati rasa lain. awww~ chauuuu!


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi. Lina Najihah Shamsul Kamar is the name. 14 this year and I'm a Muarian. ^^

Thanks for coming ^^
Navigation

Diary About Them


Talking monster



The Credits

Template by : Aina Syaza
Basecode : Farisya
Images : We♥it
Full Edited : Kakni